Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Part 2: Awana Porto Malai Langkawi

Category: By Pyromaniac
04 04 09
Awana Porto Malai
Langkawi
budget aku bulan ni memang rabak..selepas melihat pada penyata kewangan aku untuk bulan nie..adess, aku mengeluh sendiri..balance negatif..biarlah sekali sekala aku spend untuk diri aku sendiri..dah lama aku tak berehat mcm nie..kerja n outstation..dan melihat kepada column dan chemical plant yg cukup membosankan..biarlah kali ni aku melihat pada bende yg indah pula..walaupun di langkawi nie banyak pilihan hotel yg ada..tapi aku tetap pilih awana nie kerana tempat nya yg terpencil..petang boleh berangan di tepi pantai..pikir tentang kehidupan dan masa depan..sebelum aku book hotel nie aku pernah survey berkenaan dengan awana ni.Setengah komentar ada yg memberi pandangan negatif...dan apabila aku check in..so far aku berpuas hati dengan service dan juga kebersihan biliknya..boleh la untuk berehat..lagipun sebelum nie aku pernah tido di chalet yg buruk..takde masalah bagi aku..aku jenis tak cerewet sgt tapi biarlah kali nie untuk aku nak merehatkan diri,pilihlah hotel yg terbaik bersesuaian dengan budget yg aku ada...







 

4 comments so far.

  1. Sharif John June 3, 2009 at 12:36 AM
    Nice place la... pergi sana pn sbb wilderness Langkawi Challenge... 2 kali... Kt pulau Tuba... kami menginap kt Bella Vista Hotel kt pekan Kuah... Nice place
  2. eqbalzack June 3, 2009 at 9:03 AM
    langkawi? bosan arr sana....
  3. Pyromaniac June 3, 2009 at 2:18 PM
    First time..pergi langkawi nie ..excited la jugak kan :)
  4. awana June 4, 2009 at 3:26 PM
    We appreciate the comments you have written about our hotel & would like to invite you to share your blog posts on Awana.com.my.
    If you are interested please send your details to awana@genting.com.
    Please log on to http://awana.com.my/en/blog/index.htm for more information.

Something to say?